pirmdiena, 2008. gada 24. novembris

Lietas

Taatad..vakar es redzeeju haizivis..tas bij jauki..bet es vinjaas nedaudz viilos.Satiku es vinjas piemaajas Okeanograafijaa..bet atshkjiriibaa no filmaas redzeetajaam vinjas bij leenas..un izskatijaas vairaak dumas un beediigas,nevis kaa kaartiigas haizivis..bet tas nu taa:) Okeanograafijs bij jauks..
Shodien kaarta bij 3d hemisfeeriskajam kino,kas mani dzilji jo dzilji sajuusminaaja! tas tieshaam bij speeciigi.Skatijaamies dokumentaalo filmu par Alpiem..nu jaa..tas nav ta kaa ar taam brilliiteem un taa..tas bij simtsreiz krutaak..Shis kino notiek acs formas buuvee..un tu seedi un lietas notiek priekshaa,augshaa un uz saaninjiem.Alpi ar bij lieliska izveeles.Atziishos,ka kaadu laicinju nebiju tik iespaidiem pilna! Silti rekomendeeju!!!!Plaanojam veelreiz tur aiziet un paskatiities filmu par Niilu!
Riit kaarta zinaatnes muzejam.Un tad muusu City of arts and science komplekss buus apskatiits!

5 komentāri:

dārta teica...

:*

Unknown teica...

iespeejams, ka taas haizivis bij mirstoshas...jo, cik es zinu haizivs nevar atrasties miera staavoklii...taam nepaartraukti ir aktiivi jaakustaas, lai taas nenobeigtos...ta kaa tieshaam minciit...manupraat juus redzeejaat pusbeigtas haizivis..>:P

Ance teica...

es ar Rasai staastiiju,ka haiziviim vislaik jaakustas..Pastaav variants,ka vinjas bij paaraak labi paeedushas..vinjaam nav nekur jaasteidzas..dzer vinjas herbastresu..vai vnk dzer..nez..:D

Inita teica...

Jā...haizivīs es jau vīlos tālajā 1996..vai muzejā pievērsi uzmanību aprīkojumam, iekārtojumam,noformējumam un tad saturam? :)) Kā bija?

Ansis teica...

Haizivis vienkaarshi nebija pietiekami 3D