pirmdiena, 2008. gada 8. decembris

Alicante


Taatad..muusu dziive Spaanijaa leenaam tuvojas nosleegumam.No vienas puses jau maajas ir taa vieta,kur gribas atgriezties.No otras puses zheel mazliet.Jo te tak ir tik jauki un tik silti.Un tik viegli.Neviens neiespringst..un tas ir tik jauki:)
Tad nu man peedeejaas nedeeljaas sheit ljoti gribeejaas veel kautko apskatiities no Spaanijas. Beigu beigaas izdevaas pielauzt arii Rasu,kas priekshroku dod guleeshanai :P
Paaraak aprakstos neizpluudiishu,jo tomeer..naakamnedeelj jau braucu uz LV:)
Izveeleejaamies doties uz Alicanti,jo taa ir saliidzinoshi tuvi un paaris cilveeki ir teikushi,ka taa ir jauka pilseeta. Beidzot sapratu,kaa tas ir mekleet couchu pilseetaa,kas nav paarbagaataa ar angliski runaajoshiem hostiem :D Bet nu atradaam puisi,kas savaa profila bildee piesarcis ar glaazi rokaa :DPilseetaa ierodoties mums nebij kartes un ti centri protams sestdienaas nav vajadziigi.Tad nu devaamies uz tuveejo kalnu,kur izskatijaas,ka kaads augshaa kautko ir uzbuuveejis.
Gaajiens nebij paaraak garsh,jo mani augshaa uznesa sajuusma.Kalni visrinjkjii, pilseeta no augshas.Un kas ljoti jauki viens no celjie,kas ved uz augshu ir parks. Un tur it vietinjas romantiskas kur paseedeet.Vietinjas kur novietot paklaajinju un mazliet pavingrot,vietinjas,kur maaciities riikoties ar zobenu:)
Un augshaa man palika gauzhaam karsti,ka nozheeloju,ka neesmu lejaa esoshajaa pludmalee.Jo praats tieshaam nesaas uz peldeeshanos:)

Shis daargie nav skats no kalna.Tas ir skats no muusu naktsmiitnes 22.staavaa :)
Te mees arii apslapinaajaam peedas juurinjaa..kas mazliet mazinaaja veelmi peldeeties :D

Shie jaunieshi muus aizveda naktsdziivee,kas nebij slikta.Mazliet paleekaajaam,saelpojaamies cigareshu duumus, iepazinaamies ar kaiminjiem, paaraak stiliigaam polju chiksaam..protams hosti ar bij viens par otru koloriitaaki.Bet cilveeciski jauki:)Plus veel tie 3 puishi,kas ciemojaas pie veel viena no dziivoklja iemiitniekiem.Kopa bijaam 8 cilveeki :D Dazhi runaaja franciski.
Otraa dieninjaa mazliet atpuutaamies un pasauljojaam seju:)
Kaa jau teicu,neizpluudiishu,lai jums nav jaamokaas lasiit:D
Gaidat mani maajaas!:*

5 komentāri:

Unknown teica...

naaais....:P

Unknown teica...

tur izskatās varen jauki, bet es tomēr būšu egoiste - priecājos, ka beidzot būsi atpakaļ :P

Inita teica...

Tavi apraksti sit pušu jebkuru TV seriālu(arī krievu) un es esmu jau atkarīga :)))) Rakstiiiii!Tev labi sanāk!!

dārta teica...

Es gaidu mājās ļoti. :*

Unknown teica...

Skaistas bildes un iespaidi interesēm. Tas bija jautri lasīt. Un paldies par noderīgu informāciju. Rudens, mēs lidos uz šo vietu, jo es atklāju lētu lidojumi uz Alikante. Šī cerība, un man būs arī daudz jautrības.